Ai biết chỉ mình cách gỡ Limit PP này với !

mrthinh

Banned
Joined
Apr 9, 2012
Messages
352
Reactions
86
MR
0.000
chả là tớ nạp tiền vảo thẻ visa debit để up tài khoản ở buxify-v2.com .
trong PP ban đầu ko có tiền . khi up buxify , nó tự conver tiền trong visa sang để up tài khoản trong buxify . ngày 5-4
nhưng ko hiểu sao , ko up đc , buxify refund lại số tiền đó , và PP lại conver lại tiền trong visa của mình . ngày 6-4
tại nóng vội muốn up bux luôn nên sang ngày 9-4 , mình mua của bạn mình 50$ , khi mua đc 10 phút . mình tiếp tục up bux.
khi ấn up ở bux xong là tài khoản mình bị limit ngay . có thể bỏ qua chuyện 50$ kia bẩn , vì 50$ đó lấy từ nguồn MBC . và có bảo hành .
đến giờ PP mình bị limit các bạn xem giải quyết hộ mình đc ko ? cảm ơn các bạn !
tong quan.JPGcai1.JPGcai2.JPGgiaodich.JPGhoadon.jpg
 
Dear Thinh Ngoc Ta ,

Thank you for your cooperation in completing the review of your account.

We're still unable to complete the review process of your account at this
time. Please help us finish this process by completing the following steps:

■ Please provide a copy of a recent statement for your credit card ending
in 2615. The statement must show your name, address and card number exactly
as they appear in your PayPal account.

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 3 to 5 business days.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Daniel



trên đây là bức thư PP mới gửi cho mình , nó nói gì vậy các bạn .
Google translate nghe khó hiểu quá .
với lại tên mình là Ta Ngoc Thinh , PP để là Thinh Ngoc Ta có thể with đc ko ?
nếu ko đc thì mình đổi lại thế nào ? bạn nào biết chỉ mình với nha .
Cảm ơn các bạn !
 

BinBinQN

Senior
Joined
Sep 13, 2010
Messages
392
Reactions
1,088
MR
0.000
Follow me on Facebook Chat with me via Skype
■ Please provide a copy of a recent statement for your credit card ending
in 2615. The statement must show your name, address and card number exactly
as they appear in your PayPal account.

Ra bank nhờ in sao kê giao dịch thẻ visa mà cậu dùng (4 số cuối là 2615). Trên tờ sao kê phải có tên, tuổi và số thẻ trùng với thông tin cậu đăng ký Paypal. Theo mình nghĩ làm cái này chắc bank lấy 50k =="

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 3 to 5 business days.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Daniel

Đoạn này ý nói cậu cần gửi nó cái sao kê tối đa trong 10 ngày tới, sau 10 ngày thì contact lại nó = phone hoặc mail để nó check lại. Sau khi gửi sao kê thì chờ 3 - 5 ngày làm việc nó check, nếu ok thì hết limit.


với lại tên mình là Ta Ngoc Thinh , PP để là Thinh Ngoc Ta có thể with đc ko ?
nếu ko đc thì mình đổi lại thế nào ? bạn nào biết chỉ mình với nha .
Cảm ơn các bạn !

Chỗ welcome ở My account không quan trọng, cái chính là lúc add bank thì tên cậu hiển thị lần lượt theo thứ tự Ta Ngoc Thinh là được :D
 

mrbi

Banned
Joined
Nov 2, 2011
Messages
25
Reactions
64
MR
0.000
Dear Thinh Ngoc Ta ,
bạn tên là '' ta thinh ''
cái này chính xác rồi :).!
proof address : bạn kiếm cái hóa đơn điện hoặc nước .. chụp vào up lên cho nó
nếu ko chính tên bạn thì nói để pp hiểu là bạn sống chung với gia đình
hoặc ra bank xin cái bank statements '' báo cáo hằng tháng của thẻ hoặc là bank ''
cái này ko cần trùng với card đã add vào pp cũng dc.. miễn sao địa chỉ trùng với acc PP là ok!
 
proof address : bạn kiếm cái hóa đơn điện hoặc nước .. chụp vào up lên cho nó
nếu ko chính tên bạn thì nói để pp hiểu là bạn sống chung với gia đình
hoặc ra bank xin cái bank statements '' báo cáo hằng tháng của thẻ hoặc là bank ''
cái này ko cần trùng với card đã add vào pp cũng dc.. miễn sao địa chỉ trùng với acc PP là ok!

Cậu đọc kỹ cái mail của PP send cho cậu ấy rồi hãy giúp đỡ, kẻo có lòng nhưng mà lại làm hỏng việc người khác đó :)

■ Please provide a copy of a recent statement for your credit card ending
in 2615. The statement must show your name, address and card number exactly
as they appear in your PayPal account.

Chú ý mấy chỗ chữ đỏ =="
 

Imaster

Junior
Joined
Feb 17, 2012
Messages
174
Reactions
82
MR
0.000
Chat with me via Skype
sau khi cậu send thì nguy cơ nhận đc mail này

Hello Le Lam,

For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts
for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close
it because of security issues.

We are making every effort to minimize any disruption to your business.

If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer
complaints or chargebacks, your account will remain limited.

-----------------------------------
Disbursement options
-----------------------------------

Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund them.

To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180
days, we'll email you information on how to receive your funds.

We regret any inconvenience this may cause.

Thanks,

PayPal

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2012 PayPal. All rights reserved.

Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.

PPID PP1448
 

netconghung

Junior
Joined
Jul 27, 2011
Messages
197
Reactions
141
MR
0.021
Không giải quyết được 180 days
Up cho pro vào giúp bạn
Mà bạn gd cái gì mà kinh vậy
 
có câu trả lời rồi nè các bạn .Mong là sang đầu tuần sau , PP mình sẽ hết limit :D



Dear Thinh Ngoc Ta ,

Thank you for your cooperation in completing the review of your account.

Unfortunately, your account access limitation cannot be lifted at this time.
Your account is currently being reviewed. You don't need to take any
further action at this time. Please allow 3 days for us to complete our
review. We'll send you an email updating you on your account status. We
apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your patience
and cooperation.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Jessica

PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
 
sau khi cậu send thì nguy cơ nhận đc mail này

Hello Le Lam,

For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts
for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close
it because of security issues.

We are making every effort to minimize any disruption to your business.

If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer
complaints or chargebacks, your account will remain limited.

-----------------------------------
Disbursement options
-----------------------------------

Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund them.

To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180
days, we'll email you information on how to receive your funds.

We regret any inconvenience this may cause.

Thanks,

PayPal

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2012 PayPal. All rights reserved.

Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.

PPID PP1448



PP mình teo rồi , trong PP còn 51.95$ . trong đó có 50$ mà mình mua của doanhien , PP của doanhien có bị sao ko ?
và mình có thể Refund lại cho cậu ấy đc ko ? giờ mình lập PP mới và xác thực bằng 1 thẻ master đc ko ? vẫn log trên máy và ip cũ .
cảm ơn các bạn !
 
PP mình teo rồi , trong PP còn 51.95$ . trong đó có 50$ mà mình mua của doanhien , PP của doanhien có bị sao ko ?
và mình có thể Refund lại cho cậu ấy đc ko ? giờ mình lập PP mới và xác thực bằng 1 thẻ master đc ko ? vẫn log trên máy và ip cũ .
cảm ơn các bạn !

- Không chắc chắn 100% nhưng có khi tài khoản bên đó cũng bị limit ==" Cậu cứ hỏi xem tình hình thế nào.
- Muốn refund thì làm theo PP hướng dẫn:

To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

- Muốn tạo acc PP mới thì dùng info khác nhé, info trùng là nó close luôn đó :)

Nói thật chứ cậu dùng PP thế này thì không tránh khỏi việc bị limit đâu. Dùng Paypal cứ phải từ từ, đằng này cậu thực hiện các gd nhanh như vậy (nhất là liên quan tới thẻ) thì đến tớ thấy cũng phải nghi ngờ :)

PS: Cũng chẳng biết cậu submit cái statements cho nó có đúng theo mẫu nó yêu cầu không nữa =="
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
426,808
Messages
7,186,508
Members
179,157
Latest member
choigameonlinene

Most viewed of week

Most viewed of week

Back
Top Bottom