Mình nhận được mail nội dung là:
Sau đó mình vào acc thì nó bắt nhập lại visa và chứng minh địa chỉ, mình đã nhập lại visa vì có đăng ký ở ACB cái đó được chấp nhận ngay,sau đó scan CMND và hóa đơn điện, nhưng hóa đơn đứng tên Ba mình nên chưa thấy được chấp nhận, sau khi cập nhật hai điều khoản trên đợi vài ngày không thấy gì mình có vào gởi support hỏi xem phải làm gì thêm để chứng minh địa chỉ thì nhận được mail có nội dung là:
Mình vào lại pp thì không thấy bắt làm gì thêm chỉ có một dòng We recently noticed an issue with your account. To see what you can and can't do while your account is limited, go to the Resolution Center,
bấm vào thì Your account is still limited. Why? vậy acc mình có thể gỡ được không, mong được giải đáp sớm!
(acc mình đã very thành công, mình nghi ai đó lấy acc bẩn send tiền cho mình)
PHP:
Dear name,
We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.
We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.
What's the problem?
We recently noticed a pattern of activity in your account that is maybe
high risk. For more information, see the Restricted section in our User Agreement.
Case ID Number: PP-002-000-040-006
How you can help
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the
time, we just need a little more information about your account or latest
transactions.
To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Center.
Yours sincerely,
PayPal
Sau đó mình vào acc thì nó bắt nhập lại visa và chứng minh địa chỉ, mình đã nhập lại visa vì có đăng ký ở ACB cái đó được chấp nhận ngay,sau đó scan CMND và hóa đơn điện, nhưng hóa đơn đứng tên Ba mình nên chưa thấy được chấp nhận, sau khi cập nhật hai điều khoản trên đợi vài ngày không thấy gì mình có vào gởi support hỏi xem phải làm gì thêm để chứng minh địa chỉ thì nhận được mail có nội dung là:
PHP:
Tiêu đề mail:
PayPal appeal denied
Nội dung:
Hello name,
For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts
for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close
it because of security issues.
We are making every effort to minimize any disruption to your business.
If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer
complaints or chargebacks, your account will remain limited.
-----------------------------------
Disbursement options
-----------------------------------
Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund them.
To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.
Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180
days, we'll email you information on how to receive your funds.
We regret any inconvenience this may cause.
Thanks,
PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
Mình vào lại pp thì không thấy bắt làm gì thêm chỉ có một dòng We recently noticed an issue with your account. To see what you can and can't do while your account is limited, go to the Resolution Center,
bấm vào thì Your account is still limited. Why? vậy acc mình có thể gỡ được không, mong được giải đáp sớm!
(acc mình đã very thành công, mình nghi ai đó lấy acc bẩn send tiền cho mình)
Attachments
Last edited: