nothingtt9
Verified
Nản quá....sau vài phút post thông tin lên, là mất luôn account PP lẫn PZ ( 2 thằng này chung info, mail và pass mới gớm, thấy ngu ghê chưa hic hic)
Tưởng có pro vào giúp, ai dè vào hốt luôn.
Aigoo, chán quá, vừa mua ít PZ mà chưa kịp xài ( còn 25$).
Thôi thì coi như của đi thay người, với "của thiên cũng trả địa" thôi, cái gì cũng có nhân quả của nó.
Cho mình hỏi:
-Vậy thì email mình vừa bị đá đích khỏi acc PP và PZ có thể đăng ký lại account PP/PZ khác được không?
-Các thông tin, địa chỉ.. của mình còn trong acc PP/PZ cũ có ảnh hưởng gì nguy hại không?
-Thẻ Visa ACB mình dùng để verified acc PP đó bị remove rồi thì có thể dùng để veri acc PP mới được không?
---Mà làm sao mà người lấy acc của mình biết được Pass, Security Question và Answer vậy ta
Tưởng có pro vào giúp, ai dè vào hốt luôn.
Aigoo, chán quá, vừa mua ít PZ mà chưa kịp xài ( còn 25$).
Thôi thì coi như của đi thay người, với "của thiên cũng trả địa" thôi, cái gì cũng có nhân quả của nó.
Cho mình hỏi:
-Vậy thì email mình vừa bị đá đích khỏi acc PP và PZ có thể đăng ký lại account PP/PZ khác được không?
-Các thông tin, địa chỉ.. của mình còn trong acc PP/PZ cũ có ảnh hưởng gì nguy hại không?
-Thẻ Visa ACB mình dùng để verified acc PP đó bị remove rồi thì có thể dùng để veri acc PP mới được không?
---Mà làm sao mà người lấy acc của mình biết được Pass, Security Question và Answer vậy ta
----------------------------------------------------------------------
Your Action is Requested
----------------------------------------------------------------------
Dear ,
You have received a payment that we believe may not have been authorized by
the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are
investigating:
-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------
Sender’s name: Giang Le Thi
Sender’s email: [email protected]
Transaction ID:
Transaction date: Nov 26, 2012
Transaction amount: $0.10 USD
Your transaction ID:
Case number: PP-002-089-115-904
We recommend that you don’t ship the item until our investigation is
complete. If you’ve already shipped the item, please log in to your PayPal
account and go to the Resolution Center to provide the shipping details.
In order to continue our investigation, we need some additional information
from you.
Here’s how to provide us the information we need:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Click "Resolve" in the Action column to view the information we need.
4. You can either fax or upload your documents to us.
You can fax your documents to us at: +1-402-537-5760
Please include a fax cover sheet that includes the email address registered
on your PayPal account and your case ID number.
Here’s how to upload your documents:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Find your case under "Resolution Center cases," then click "Resolve"
next to the request for documentation.
4. Click “Upload Files.”
5. Click “Browse” to find the file you want to send, and then click
“Open.”
6. Enter a title for the file.
7. Select the type of evidence, and then click “Attach This File.”
8. Attach any other files, and then click “Send Files to PayPal.”
Please provide this information within 7 days.
This payment will remain on hold and unavailable to you until we complete
our investigation. We will email you when we complete our investigation.
Yours sincerely,
PayPal
Cho mình hỏi đây là sao? Mình k biết là nó đang yêu cầu làm cái gì nữa...
-Account PP của mình đã Verified
-Account type: Premier.
-Hôm trước có nhận 0,1$ của member hvcuonghvt55
-Thông tin giao dịch:
- Mọi người xem thử là mình đang bị cái vấn đề gì với PP dùm nhé !!
Last edited by a moderator: