mong ace giup e

tungdinh

Newbie
Joined
Feb 21, 2017
Messages
11
Reactions
2
MR
0.000
chào tất cả ace trên dien đàn. mình mong muốn ace tren dien đàn giúp minh với. tình hình là như thế này. lúc đầu e đăng kí PS với ID : AAAAA . Do moi dang kí nên k bit duoc hay k. nen e mới đăng kí thêm 1TK PS ID: BBBB (nhưng chưa xác nhận sdt và e tới bước nhập sdt thì e ngừng).. sau đó e biết và dùng ID :AAAAA. có nạp 20$ và hưởng bonus THRỈTY. chơi được 1tuần thì bị Đóng Băng tk. mong ace chỉ cách khôi phục lại tk đó....(ID : BBBB e k chơi, k dùng, k an gian gì hết)
 
nó bắt e làm những thứ này là gì vậy mấy bác?

Please be advised that your account was flagged during a routine security check.

As part of our security procedures, we ask you kindly to send us the following documents so that we can verify your details:

1. A clear copy of your driver's license, or any other valid government issued picture ID; and

2. A digital photograph of you holding your identification document. This ID must be legible and the same document that you have already sent us, so that we can complete the verification of your Stars Account.

3. A clear copy of a recent utility bill clearly showing your full name, current address and statement date (no older than 3 months). In lieu of a utility bill, we will accept a phone bill, bank statement, payslip or insurance bill which includes your full name, current address and statement date. Please note, we will not be able to accept personal letters or online statements.

If you have access to your Stars Account we ask you to please log in and upload all requested documents via the client.

Please go to "Help" --> "Contact Support / Upload Documents" --> Select "Security" in "Category" --> Select "Security Document Request" in "Sub-Category" and you will be able to upload documents with a size up to 5 MB.

If you are not able to log into your account, please scan or make a digital photo of your ID (front and back) and send it to [email protected]

Please understand that we have to make identity verifications to make sure that we remain a safe and secure environment for our players.

We hope you can understand our position on this matter and we look forward to your reply
 

maconicacz

Junior
Joined
May 12, 2016
Messages
215
Reactions
60
MR
0.000
Follow me on Facebook Chat with me via Skype
nó bắt e làm những thứ này là gì vậy mấy bác?

Please be advised that your account was flagged during a routine security check.

As part of our security procedures, we ask you kindly to send us the following documents so that we can verify your details:

1. A clear copy of your driver's license, or any other valid government issued picture ID; and

2. A digital photograph of you holding your identification document. This ID must be legible and the same document that you have already sent us, so that we can complete the verification of your Stars Account.

3. A clear copy of a recent utility bill clearly showing your full name, current address and statement date (no older than 3 months). In lieu of a utility bill, we will accept a phone bill, bank statement, payslip or insurance bill which includes your full name, current address and statement date. Please note, we will not be able to accept personal letters or online statements.

If you have access to your Stars Account we ask you to please log in and upload all requested documents via the client.

Please go to "Help" --> "Contact Support / Upload Documents" --> Select "Security" in "Category" --> Select "Security Document Request" in "Sub-Category" and you will be able to upload documents with a size up to 5 MB.

If you are not able to log into your account, please scan or make a digital photo of your ID (front and back) and send it to [email protected]

Please understand that we have to make identity verifications to make sure that we remain a safe and secure environment for our players.

We hope you can understand our position on this matter and we look forward to your reply

1. 1 bản chụp bằng lái rõ ràng hoặc bất cứ giấy tờ gì có cái mặt của bạn.
2. 1 bản chụp bản thân cầm cái chứng minh thư hoặc passport bạn đã từng gửi trước đó cho PS
3. 1 bản chụp sao kê của ngân hàng có tên bạn và địa chỉ rõ ràng

Bạn gửi tất cả theo đường dẫn trên trong phần mềm PS

Việc này trước sau gì ai cũng phải làm, bạn cứ làm nếu chính chủ, do PS nghĩ bạn ăn gian nên mới làm cái số 2, làm luôn sau này khỏi băn khoăn.
 
1. 1 bản chụp bằng lái rõ ràng hoặc bất cứ giấy tờ gì có cái mặt của bạn.
2. 1 bản chụp bản thân cầm cái chứng minh thư hoặc passport bạn đã từng gửi trước đó cho PS
3. 1 bản chụp sao kê của ngân hàng có tên bạn và địa chỉ rõ ràng

Bạn gửi tất cả theo đường dẫn trên trong phần mềm PS

Việc này trước sau gì ai cũng phải làm, bạn cứ làm nếu chính chủ, do PS nghĩ bạn ăn gian nên mới làm cái số 2, làm luôn sau này khỏi băn khoăn.
dạ. e cám ơn a
 

probet0409

Hero
Joined
Feb 21, 2017
Messages
2,378
Reactions
1,065
MR
0.078
Chat with me via Yahoo Messenger
nó bắt e làm những thứ này là gì vậy mấy bác?

Please be advised that your account was flagged during a routine security check.

As part of our security procedures, we ask you kindly to send us the following documents so that we can verify your details:

1. A clear copy of your driver's license, or any other valid government issued picture ID; and

2. A digital photograph of you holding your identification document. This ID must be legible and the same document that you have already sent us, so that we can complete the verification of your Stars Account.

3. A clear copy of a recent utility bill clearly showing your full name, current address and statement date (no older than 3 months). In lieu of a utility bill, we will accept a phone bill, bank statement, payslip or insurance bill which includes your full name, current address and statement date. Please note, we will not be able to accept personal letters or online statements.

If you have access to your Stars Account we ask you to please log in and upload all requested documents via the client.

Please go to "Help" --> "Contact Support / Upload Documents" --> Select "Security" in "Category" --> Select "Security Document Request" in "Sub-Category" and you will be able to upload documents with a size up to 5 MB.

If you are not able to log into your account, please scan or make a digital photo of your ID (front and back) and send it to [email protected]

Please understand that we have to make identity verifications to make sure that we remain a safe and secure environment for our players.

We hope you can understand our position on this matter and we look forward to your reply
cái này chắc giống như xác minh bên bet365, mình up cmtnd xong rồi yêu cầu nó gửi cái code qua bưu điện thế là không phải up cái sao kê ngân hàng nữa.
 
1. 1 bản chụp bằng lái rõ ràng hoặc bất cứ giấy tờ gì có cái mặt của bạn.
2. 1 bản chụp bản thân cầm cái chứng minh thư hoặc passport bạn đã từng gửi trước đó cho PS
3. 1 bản chụp sao kê của ngân hàng có tên bạn và địa chỉ rõ ràng

Bạn gửi tất cả theo đường dẫn trên trong phần mềm PS

Việc này trước sau gì ai cũng phải làm, bạn cứ làm nếu chính chủ, do PS nghĩ bạn ăn gian nên mới làm cái số 2, làm luôn sau này khỏi băn khoăn.
à a ! sao mình gửi cmnd mà chỉ gửi dc 1 hình thôi vậy.k gửi dc 2hinh (mat trc và sau) của cmnd 1 lúc
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
426,836
Messages
7,186,892
Members
179,176
Latest member
vdn73

Most viewed of week

Most viewed of week

Back
Top Bottom