Kính gửi mọi người!
eir
Em có paypal lâu rồi, mãi mới có được ít tiền trong tài khoản mà chưa bao giờ rút về. Em đã xác thực thành công, loại tài khoản là primier. Hôm nay Em tiến hành rút 55 $ về tài khoản ngân hàng ACB thì không thực hiện được (mặc dù đã xác thực), trong email, paypal nó gửi về cái mail này, em không biết phải xử lý thế nào đây. Mong ai có kinh nghiệm giải thích giùm, giúp Em lấy được tiền về với thì em cám ơn nhiều lắm.
Trông chờ sự giúp đỡ của admin và các bạn.
Đây là nội dung bức thư mà paypal gửi:
We need your help
----------------------------------------------------------------------
Dear Nghia Nguyen,
We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.
We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.
What's the problem?
Since this is a new account, we need additional information to confirm your
identity.
Case ID Number: PP-002-318-841-964
How you can help
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the
time, we just need a little more information about your account or latest
transactions.
To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Center.
Yours sincerely,
PayPal
eir
Em có paypal lâu rồi, mãi mới có được ít tiền trong tài khoản mà chưa bao giờ rút về. Em đã xác thực thành công, loại tài khoản là primier. Hôm nay Em tiến hành rút 55 $ về tài khoản ngân hàng ACB thì không thực hiện được (mặc dù đã xác thực), trong email, paypal nó gửi về cái mail này, em không biết phải xử lý thế nào đây. Mong ai có kinh nghiệm giải thích giùm, giúp Em lấy được tiền về với thì em cám ơn nhiều lắm.
Trông chờ sự giúp đỡ của admin và các bạn.
Đây là nội dung bức thư mà paypal gửi:
We need your help
----------------------------------------------------------------------
Dear Nghia Nguyen,
We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.
We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.
What's the problem?
Since this is a new account, we need additional information to confirm your
identity.
Case ID Number: PP-002-318-841-964
How you can help
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the
time, we just need a little more information about your account or latest
transactions.
To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Center.
Yours sincerely,
PayPal