Tình hình là PP em Bị Limit và pp nó gửi thư thế này là như thế nào

hongtuanh

Junior
Joined
Feb 3, 2012
Messages
246
Reactions
204
MR
0.065
2.JPG3.jpg4.jpg
như hình trên PP em bị Limit va PP gửi thư thế nào cac bro cho em hỏi là PP em bị Limit có thể gở được không hay phải chờ 180 sau :(
PayPal appeal denied
For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts
for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close
it because of security issues.

We are making every effort to minimize any disruption to your business.

If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer
complaints or chargebacks, your account will remain limited.

-----------------------------------
Disbursement options
-----------------------------------

Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund them.

To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180
days, we'll email you information on how to receive your funds.

We regret any inconvenience this may cause.

Thanks,

PayPal

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
 

Attachments

  • untitled.jpg
    untitled.jpg
    12.5 KB · Views: 100
Last edited by a moderator:
Chờ 180 ngày nhé cậu :)
vậy sao khi mình đăng nhập vào paypal nó vẫn báo thế này bạn
Why is my account access limited?

Your account access has been limited for the following reason(s):

May 19, 2012: We noticed some unusual log in activity with your account. Please check that no one has logged in to your account without your permission.

Take a moment to change your password and security questions and review your account information and recent transactions for changes or unknown payments.

If you see a payment you don't recognise, go to the Resolution Centre and report it by clicking "Dispute a Transaction".

(Your case ID for this reason is PP-001-789-513-342.)

How can I get my account access restored? <----
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.

We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.

Completing all of the checklist items will automatically restore your account access.
 

Ads MMO

Staff member
Moderator
Trusted 3
Joined
Nov 4, 2010
Messages
4,187
Reactions
3,722
MR
23.748
$240.00
Chat with me via Yahoo Messenger Follow me on Facebook
Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund them.

Cái này là do có ai đó mở tranh chấp với bạn, vì thế PP cho bạn lựa chọn đầu tiên là refund tức là trả lại tiền cho họ :) cậu nên xem lại rõ các giao dịch
 
vậy sao khi mình đăng nhập vào paypal nó vẫn báo thế này bạn

Cậu nhận được cái mail kia ngay khi tài khoản bị limit hay sau khi cậu hoàn thành mấy cái trong Resolution Center?

Cái này là do có ai đó mở tranh chấp với bạn, vì thế PP cho bạn lựa chọn đầu tiên là refund tức là trả lại tiền cho họ :) cậu nên xem lại rõ các giao dịch

Không phải, ý nó là tài khoản đã bị close, nếu có thanh toán nào cần refunds thì làm theo hướng dẫn của nó ;)

If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money
in your PayPal account to refund
them.

Không có gì thì chờ 180 ngày rồi rút tiền về bank.
 
[QUOTE=BinBinQN;1168651]Cậu nhận được cái mail kia ngay khi tài khoản bị limit hay sau khi cậu hoàn thành mấy cái trong Resolution Center?
mình nhận cái mail ngay sau khi mình hoàn thành mấy cai step bạn ah
hôm này đăng nhập vào nó vẫn báo là tài khoản cua mình :
How can I get my account access restored? <----
It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.

We'll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.

Completing all of the checklist items will automatically restore your account access.

chứ trong tài khoản paypal nó đâu có để dòng giới hạn này không thể gở bỏ
 
mình nhận cái mail ngay sau khi mình hoàn thành mấy cai step bạn ah

À, thế thì đúng rồi. Sau khi hoàn thành các bước đó sẽ có người review tài khoản của cậu. Nếu họ thấy có vấn đề thì sẽ đóng tài khoản thay vì gỡ limit.

chứ trong tài khoản paypal nó đâu có để dòng giới hạn này không thể gở bỏ

Bị limit là do hệ thống tự động, nó để có thể gỡ được, nhưng sau khi cậu submit thông tin, người thật review thì họ sẽ close tài khoản nếu thấy có vấn đề. Như họ nói thì là

After reviewing your account, we have decided to close it because of security issues.
 

moneypro

Senior
Joined
Jan 31, 2011
Messages
1,226
Reactions
514
MR
0.000
Bạn gỡ được 3 cái đầu, 3 cái sao chắc bạn gỡ không được, không có hoặc dùm shop đây mà nên nó khóa luôn không nên lừa PP vì nó kiểm tra acc của bạn là con người chứ không phải máy
 
paypal mình làm offers không có gì gian lận ở đây cả . sao nó lại quyêt định đóng tài khoản của mình.mà vẫn đề limit này có thể gở bỏ nhỉ.
mình đã viết mail cho nó,nhưng không thấy trả lời.
các pro cho hỏi: sau 180 ngày minh add bank vào rút tiền. xong bank đó có thể remove để add vào pp # không , hay nằm đó vĩnh viễn thế
 
paypal mình làm offers không có gì gian lận ở đây cả . sao nó lại quyêt định đóng tài khoản của mình.mà vẫn đề limit này có thể gở bỏ nhỉ.
mình đã viết mail cho nó,nhưng không thấy trả lời.
các pro cho hỏi: sau 180 ngày minh add bank vào rút tiền. xong bank đó có thể remove để add vào pp # không , hay nằm đó vĩnh viễn thế

Bank nằm đó luôn nhé, không add được vào acc khác đâu =="

Còn vụ limit tớ nói rồi đó, tin hay không tùy cậu :D
 
Bank nằm đó luôn nhé, không add được vào acc khác đâu =="

Còn vụ limit tớ nói rồi đó, tin hay không tùy cậu :D
sau 1 thời gian solo voi thèn paypal thi paypayl mình không bị limit 180 ngày h có thể gở được nhé mọi người

Thank you for your cooperation in completing the review of your account.

You've already completed the following actions as part of our review:
- You’ve successfully updated your password and security questions.
- You've successfully confirmed your credit card.

We're still unable to complete the review process of your account at this
time. Please help us finish this process by completing the following steps:

■ Please provide a Proof of Address document. It can be a copy of a
utility bill, bank or credit card statement or any other official document
in your name that helps us verify that you live at the address listed on
your PayPal account.
Check your document and ensure that:
* it’s dated within the last 6 months; and
* it shows the name and address exactly as they appear on your PayPal
account.

To be sure that the copy you submit is clear and legible, please scan, fax,
or take a digital photo of your original document.
Here’s how to submit your documents:
Option 1 (recommended):
1. Log in to your PayPal account.
2. Click 'Resolution Center' near the top of the page.
3. You will see a list of steps waiting for your response. Click 'Resolve'
under the Action column beside each step.
(Note: There is a 1.28 MB size limit for each document, and the maximum
size for all documents is 5 MB)

Option 2:
Fax your documents to 86-21-28939832 (China mainland); 852-3550-8589 (Hong
Kong); 81-(03)-5767-5505 (Japan); 65-6510-4589 (Other countries) Attn:
Account Review Department. Please state your email address and case number
on each fax sheet when faxing the documents.

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 3 to 5 business days.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Daniel

PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2012 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
426,843
Messages
7,187,225
Members
179,188
Latest member
minhkhang28

Most viewed of week

Most viewed of week

Back
Top Bottom